پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

تیم ملی بدون بودجه در مسیرجام جهانی|دستیاران اسکوچیچ قرارداد ندارند!

  • کد خبر: ۱۰۴۰۷۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تیم ملی بدون بودجه در مسیرجام جهانی|دستیاران اسکوچیچ قرارداد ندارند!
تیم ملی فوتبال ایران درحالی باید تا ۷ ماه دیگر خود را برای حضور در جام جهانی فوتبال آماده کند که قرارداد دستیاران اسکوچیچ به پایان رسیده و هیچ برنامه‌ای برای انجام اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی وجود ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیاری از کارشناسان معتقد بودندکه پرونده اسکوچیچ را باید با تیم ملی فوتبال ایران مختومه اعلام کرد و به سراغ یک مربی بزرگ خارجی رفت. برخی هم بر این باور بودند که یک مربی با تجربه ایرانی می‌تواند جای این مربی را بگیرد. این انتظارات سبب شد جایگاه اسکوچیچ بیش از هر زمان دیگری در تیم ملی فوتبال ایران سست شود و این مربی در متزلزل‌ترین حالت مربیگری خود در تیم ملی قرار بگیرد.

آینده اسکوچیچ با تیم ملی ایران به حدی پیچیده و مبهم شده که همچنان شایعه برکناری این مربی کروات به گوش می‌رسد. در عین حال نیز فدراسیون فوتبال هیچ قرارداد تازه‌ای با دستیاران اسکوچیچ منعقد نکرده تا مشخص شود عزم آن چنانی برای بال و پر دادن به کادر فنی تیم ملی وجود ندارد و همه تصمیمات در راستای کوچک‌تر کردن کادر فنی تیم ملی است.  

در عین حال بحث برگزاری بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و تیم ملی بی هدف و درشرایطی که مربیانش هیچ امید قطعی به آینده ندارند، به روز‌های آتی می‎‌اندشیدند تا شاید فدراسیون فوتبال که خود نیز با معما‌های بسیاری مواجه است، درباره اسکوچیچ ودستیارانش تصمیم گیری کنند.  

این بی تفاوتی درحالی آینده تیم ملی را به مخاطره انداخته که دستیاران اسکوچیچ به شدت از وضعیت موجود ناراحتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->